28. elokuuta 2010

Tunnustus ja tunnustuksia.

Sain aika vaativan tunnustuksen Jorilta.
Kannattaa muuten käydä linkissä, siellä on älyttömän hieno, upea puutarha ja mielenkiintoinen, hauska koti. 


Tunnustuksen myötä pitäisi itsestään paljastaa seitsemän ihmeellistä totuutta. Tiä nyt näistä ihmeellisyyksistä, mutta tässä niitä tulee.


1. olen keräilijä. 
pienestä asti olen keräilly ties mitä; runoja, olutpullojen etikettejä, Marilyn Monroe-kortteja, mansikka-astioita ja nyt mm. Muumi-astioita. Astioita on kertynyt jo melko paljon eikä niitä käytetä. Suurin osa on keräämässä pölyä keittiön yläkaappien päällä.


2. haluaisin omistaa hyvän kameran ja haluaisin oppia kuvaamaan sillä. 
Rakastan valokuvaamista ja lähes joka ilta, ehkä nykyään en enää ihan joka ilta/päivä/aamu, kävelen pitkin poikin puutarhaa kuvaamassa ties mitä.


3. olen melko kova pitämään jöötä. 
Olen pohjanmaalta ja ylpeä juuristani. en muualta haluaisikaan olla poissa. Kohta olen kuitenkin asunut Lapissa kauemmin kuin Pohjammaalla eikä mie ole vieläkään puheessa.

4. tykkään katella lähes kaikkia tosiTV-sarjoja. 
Ne koukuttaa. Parhaimpia on Amazing Race, Top Chef ja Hell's Kitchen.


5. supervaikiaa keksiä jotain mitä itsestään paljastaisi. 
mulla on tosi herkät silmät ja katselen niillä usein tunteella ;)
Aina pyöräillessä silmät valuu hetkessä ja itkeä tirautan (salaa) lähes jokaisessa surullisissa sekä onnellisissa TV-ohjelmien kohtauksissa.

6. olen esteetikko. 
Tykkään kaikesta kimaltavasta, vaikken kaikkea roudaakaan kaupasta kotiin. Ne on pieninä pilkkuina kotona. Haaveilen design-huonekaluista. Kerran ostin veronpalautusrahoilla kolme design-tuolia :)


7. olen sihteeri, olen puutarhuri, olen hortonomi.
olen vaimo, olen äiti. 
olen suunnitellut kaksi omaa kotiani. 
olen omasta mielestäni hyvä kaikessa mitä teen. 
olen korvaamaton.

Itsetunto ainakin kohdillaan, näinhän pohjammaalaasilla yleensä on.

Jorin mukaan tiedän että asioilla on tapana järjestyä. Optimisti, joka on naimisissa pessimistin kanssa :)


Tässä Minä Olen.


Ja tunnustuksen luovutan eteenpäin :)

Olkaat hyvät: 







1 kommentti:

  1. Kiitos tunnustuksesta, Mari! Yritän saada aikaiseksi vastailtua jossain vaiheessa noihin kysymyksiin. Minulla on tunne, että olen toisessa blogissani vastaillut vastaaviin joskus mutta siitä on jo aikaa.

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi!