26. heinäkuuta 2013

Uusi istutusalue

Taas pyörälenkkikuvia. Tosin nyt mulla oli seuraakin.
Jätkänkynttiläsilta kuvattuna toisesta suunnasta.
 


 Arktikum on näyttävä rakennus ja todella kiva pyörälenkki kiertää sen kautta melko pitkälle Ounasjoen ranta-aluetta pitkin.
 
 
Me tuettiin meidän sermejä vähän paremmin paikoilleen.
Ensin tuettiin ne hyvin suoraan ja kaivettiin vähän jalkoja esille. Jalkojen ympärille laitettiin kuivabetonia, jota kasteltiin sitten ja siihenhän ne jämähti. Nyt on suorassa :)
 

Vielä kun pensasaita kasvaisi samaan korkeuteen niin olisi hyvä :)
 
 
Mulla on täällä taas uusi iso istutusalue :)
Mies haki työpäivänsä jälkeen mulle multakuorman ja se kippasi sen sitten tulevan soraympyrän ympärille, kuten olin suunnitellut. Ei edes poistettu nurmikkoa alta, maatuuhan se sinne.
 
 
Tulee ihan mieleen täällä paljon puhuttanut Kulatungan kukkapenkki..
V. 1989 aika lähellä meidän taloa surmasi nainen Sri Lankalaisen aviomiehensä ja hautasi hänet omakotitalonsa puutarhaan kukkapenkkiin.
 

 
Alkaa pikkuhiljaa muotoutua minun ajatukseni :)
 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!